Thursday 14 July 2016

Tonton Kau Aku Kita Raya [2016] Full Episod

Picture Source: moviesinfobsyokv2.net
Tonton Kau Aku Kita Raya TV3 [2016] Full Episod - Sambungan daripada drama siri Kau, Aku, Kita. Cerita bermula dengan memperlihatkan kemesraan atau romantik Im Aus kejutkan Iman bangun pagi dengan kata-kata manis dan gelaran ‘abe’ dan ’sayang’ antara mereka kemudiannya Iman ketawa kerana itu hanya lakonan. Dia masih belum boleh mengubah panggilan ‘kau’ dan ‘aku’ antara mereka. Im Aus nampak kecewa tapi dia tetap cuba untuk biasakan Iman dengan panggilan itu tambahan ketika ini Iman sudah pun mengandungkan anak pertama mereka. Namun, sesuatu yang tidak dijangka telah berlaku apabila kandungan Iman bermasalah. Anak dalam kandungan mati tanpa mereka perasan kerana Iman terlalu aktif. Berita itu membuatkan Iman rasa tertampar tambahan dia tahu dia dah pun kecewakan Im Aus. Sejak keguguran, Iman mula menjadi pendiam. Iman cuba mengubah kelakuannya yang sedikit kasar itu menjadi lembut malah mengubah penampilannya dengan bertudung.

PELAKON : Saharul Ridzwan, Janna Nick, Hafidz Roshdi, Sasqia Dahuri, Shamsul Ghau Ghau, Kuza, Issey BMB,


Tonton Kau Aku Kita Raya TV3 [2016] Full Episod Online

TONTON FULL EPISOD >>> SILA KLIK DI SINI

TAG: Tonton Telemovie Kau Aku Kita Raya TV3  Full Online Free, Kau Aku Kita Raya TV3  Tonton Telemovie, Kau Aku Kita Raya TV3  Malay Telemovie, Latest Telemovie Kau Aku Kita Raya TV3 , Kau Aku Kita Raya TV3  Malay New Telemovie, Kau Aku Kita Raya TV3  Download Full Telemovie, Kau Aku Kita Raya TV3  Download Telemovie Links, Kau Aku Kita Raya TV3  Latest Malay Telemovie, Tonton Online Full Telemovie Kau Aku Kita Raya TV3 , Kau Aku Kita Raya TV3  Free Telemovie Tonton Online, Tonton Free Kau Aku Kita Raya TV3 , Tonton full Kau Aku Kita Raya TV3  Malay Telemovie online, stream Kau Aku Kita Raya TV3  Tonton Telemovie free online, Malay Telemovie Kau Aku Kita Raya TV3  full hd trailer Telemovie, download Kau Aku Kita Raya TV3  Telemovie free, Kau Aku Kita Raya Mp3 Songs, Kau Aku Kita Raya TV3 Malay Telemovie Songs, Kau Aku Kita Raya TV3  Video Songs, Kau Aku Kita Raya TV3  Malay Mp3 Songs Download.

No comments:

Post a Comment